Αναζήτηση

Προϊόντα

Προσφορές


Μουσικά προϊόντα σε τιμές ...

                       ... Έκπληξη!!!

Ακολουθήστε μας!

 

               

 

 

 

  

 

Αποστολές εντός ΕΕ

 

Ταχυμεταφορές εντός Ελλάδας

 

,

 

 

01. Επισκέφτηκα το e-Zaranikas Music Store για πρώτη φορά και θέλω να κάνω αγορά. Τι χρειάζεται;

Για να μπορέσετε να προβείτε σε αγορά, θα πρέπει απαραίτητα να είστε μέλος του e-Zaranikas Music Store. Θα πρέπει λοιπόν να κάνετε εγγραφή με τα προσωπικά σας στοιχεία. Επιλέξτε το σύνδεσμο "Εγγραφή" που βρίσκεται στο επάνω μέρος δεξιά της σελίδας και συμπληρώστε τα ζητούμενα πεδία. Μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail με τα στοιχεία εισόδου σας στο e-Zaranikas Music Store.

 

02. Είμαι πελάτης αλλά έχω χάσει τα προσωπικά στοιχεία εισόδου στον λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Επιλέξτε το "Σύνδεση" στην πάνω δεξιά πλευρά της σελίδας, στο σημείο που αναφέρει "Σύνδεση" επιλέξτε το "Ξεχάσατε τον κωδικό σας/όνομα χρήστη;" και συμπληρώστε το e-mail το οποίο χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας. Επιλέγοντας "Υποβολή" θα λάβετε τα στοιχεία εισόδου στο e-mail σας. Στην περίπτωση που δεν θυμάστε το e-mail σας, επικοινωνήστε με το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  ή τηλεφωνικά στο 210 5753975.

 

03. Μπορώ να ανοίξω δεύτερο λογαριασμό χρησιμοποιώντας το ίδιο e-mail;

Κάθε e-mail είναι μοναδικό και ισχύει για έναν μόνο λογαριασμό. Παρακαλούμε να μην δημιουργείτε νέους λογαριασμούς που αφορούν τον ίδιο χρήστη. Για οποιαδήποτε αλλαγή στοιχείων της καρτέλας σας, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  ή τηλεφωνικά στο 210 5753975.

 

04. Για να αγοράσω online πρέπει να έχω πιστωτική κάρτα; Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Η χρήση πιστωτικής κάρτας για ONLINE αγορές δεν αποτελεί το μοναδικό τρόπο εξόφλησης από το e-Zaranikas Music Store. Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους 4 ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

1. Με πιστωτική κάρτα είτε ONLINE είτε σε κατάστημα. Για αγορές από το 1ο € παρέχονται 6 άτοκες δόσεις και για αγορές άνω των 601, 12 άτοκες δόσεις.

2. Με κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας στις τράπεζες Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα και Eurobank.

3. Μετρητοίς σε κατάστημα.

4. Μετρητοίς στον οδηγό της εταιρείας που θα παραδώσει την παραγγελία σας.

 

05. Η τιμή Online ισχύει για παραλαβή και εξόφληση παραγγελίας σε κατάστημα;

Οι τιμές Online ισχύουν μόνο για Online παραγγελίες. Εφόσον η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί ηλεκτρονικά, ανεξάρτητα από τον τρόπο εξόφλησης και παράδοσης/παραλαβής, ισχύει η τιμή Online. Απαραίτητη προϋπόθεση για να αγοράσετε στις τιμές Online είναι η ηλεκτρονική καταχώρηση της παραγγελίας σας στο e-Zaranikas Music Store.

 

06. Η περιοχή μου είναι δυσπρόσιτη. Ισχύει η μεταφορά δωρεάν;

Εάν η περιοχή που πρέπει να παραδοθεί η παραγγελία σας είναι δυσπρόσιτη τότε εάν έχετε επιλέξει αποστολή με πρακτορείο μεταφορών τότε η δωρεάν μεταφορά ισχύει μέχρι την έδρα του πρακτορείου στην πόλη διαμονής σας. Εάν επιθυμείτε η παραγγελία σας να παραδοθεί στη διεύθυνση σας, τότε το κόστος μεταφοράς από την έδρα του πρακτορείου έως τη διεύθυνση σας βαραίνει εσάς.

 

07. Χρησιμοποίησα την πιστωτική μου κάρτα αλλά η παραγγελία δεν καταχωρήθηκε. Τι συμβαίνει;

1. Η κάρτα σας δεν διαθέτει επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο. Επικοινωνήστε με την τράπεζα σας προκειμένου να μάθετε το πιστωτικό σας υπόλοιπο.

2. Το Online σύστημα χρέωσης πιστωτικών καρτών δεν υποστηρίζει δόσεις για την κάρτα σας. Ελέγξτε το αρχείο των καρτών που είναι συμβεβλημένες για δόσεις.

3. Κατά την διάρκεια της καταχώρησης των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας έγινε λάθος πληκτρολόγηση. Πληκτρολογήστε τα στοιχεία ξανά.

4. Δεν συμπληρώθηκε σωστά το CVC. Το CVC αντιστοιχεί στα 3 τελευταία ψηφία του αριθμού που βρίσκεται στην πίσω όψη της πιστωτικής σας κάρτας.

 

08. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μπορείτε να ενημερωθείτε είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά.

1. Ηλεκτρονικά: Συνδεθείτε στο e-Zaranikas Music Store με τα προσωπικά σας στοιχεία εισόδου. Επιλέξτε το σύνδεσμο "ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ" από το menu στην κορυφή της σελίδας.

2. Τηλεφωνικά: Καλέστε στο 210-5753975.

 

09. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω το προϊόν που αγόρασα από το website σας;

Οι μέρες παράδοσης ενός προϊόντος είναι αποτέλεσμα τόσο της διαθεσιμότητάς του στις κεντρικές αποθήκες ή στα καταστήματά μας όσο και των καιρικών συνθηκών. Αν ένα προϊόν εμφανίζει διαθεσιμότητα τότε θα είναι στο σημείο που θα επιλέξετε μέσα σε 2 - 5 εργάσιμες ημέρες. Αν το προϊόν εμφανίζει χαμηλή ή και καθόλου διαθεσιμότητα επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210-5753975 είτε με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και θα σας ενημερώσουμε αμέσως για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης.

 

10. Για την παραλαβή της παραγγελίας μου από οδηγό της ΖΑΡΑΝΙΚΑΣ Ο.Ε. πρέπει να έχω κλείσει ραντεβού;

Παραδόσεις παραγγελιών από τους οδηγούς της ΖΑΡΑΝΙΚΑΣ γίνονται καθημερινά 12:00 - 20:00, εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και κλείσιμο ραντεβού για την παράδοση. Σε περίπτωση που, για διάφορους λόγους, δεν καταστεί δυνατή η επικοινωνία της εταιρείας με τους πελάτες της, τότε δεν προγραμματίζεται κάποια παράδοση. Οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν στο 210-5753975 για κλείσιμο ραντεβού παράδοσης.

 

11. Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι την ώρα της εκτέλεσης της είτε τηλεφωνικά (210-5715165) είτε με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας και αριθμό ακύρωσης. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί και επιθυμείτε να την ακυρώσετε, τότε χρεώνεστε τα έξοδα μεταφοράς (αποστολής και επιστροφής). Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και σε κλειστές συσκευασίες όπως αυτά απεστάλησαν. Επιστροφές δεν γίνονται στα βιβλία και στα πνευστά μουσικά όργανα.

 

12. Τι ισχύει σχετικά με επιστροφή χρημάτων;

Η εταιρεία μας θα επιστρέψει το ποσόν της αγοράς μετά την παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες της και τον έλεγχο αυτού. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει επιστραφεί.

Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα:

Εάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα* και το αντίστοιχο ποσό πιστώνεται στην κάρτα σας σε 3-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας.
Εάν η εξόφληση έχει γίνει τοις μετρητοίς σε κατάστημα της εταιρείας μας τότε τα χρήματα επιστρέφονται* με την επιστροφή των προϊόντων.
Εάν η εξόφληση έχει γίνει με αντικαταβολή τα χρήματα επιστρέφονται* μέσα σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών.
* Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελεγχθούν ώς προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της εταιρείας και των καταστημάτων μας.

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας!