Άρθρα

Εγγύηση προϊόντων Zaranikas eStore

 

Γενικά για την εγγύηση προϊόντων του Zaranikas eStore

H «ΖΑΡΑΝΙΚΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» εγγυάται στον αρχικό αγοραστή, ότι τα προϊόντα δεν παρουσιάζουν ελάττωμα, οφειλόμενο στα υλικά που το αποτελούν ή στην εργασία συναρμολόγησής του. Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η εταιρία θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει κατά την κρίση της το προβληματικό προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση εργασίας ή ανταλλακτικών. Η εταιρία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να καθορίζει αυτή κατά την απόλυτη κρίση της τον τρόπο, τον χρόνο και τον τόπο επισκευής του προϊόντος.

Η μεταφορά και η τυχόν ασφάλιση των προς επισκευή προϊόντων από τον πελάτη προς την «ΖΑΡΑΝΙΚΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» γίνεται με ευθύνη του πελάτη. Παρακαλούμε να είστε προετοιμασμένοι να παρουσιάσετε κάποιο αποδεικτικό έγγραφο αγοράς του προϊόντος (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο αγοράς κ.α.). Για την όσο το δυνατόν πιο ασφαλή μεταφορά, τα προϊόντα που αποστέλλονται προς επισκευή πρέπει να είναι επιμελώς και ασφαλώς συσκευασμένα στις αυθεντικές αρχικές συσκευασίες τους.

 

Σωστή συντήρηση και χρήση του προϊόντος:

Παρακαλούμε να διαβάζετε προσεκτικά το εγχειρίδιο οδηγιών του προϊόντος που αγοράσατε (όπου αυτό παρέχεται). Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό καλύπτουν την σωστή χρήση ή συνδεσμολογία αλλά και συντήρηση του προϊόντος. Σε περιπτώσεις που αυτό δεν παρέχεται από την εταιρία κατασκευής του μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για να σας δωθούν οι απαραίτητες οδηγίες και διευκρινίσεις στο τηλ.: 210.2618575.

 

Η εγγύηση δεν ισχύει για βλάβες που προέρχονται από:

1. Αμέλεια (π.χ. βλάβες από διαρροές οξέων μπαταριών)
2. Κακή χρήση
3. Χρήση αντίθετη με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής (κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, βλάβες προερχόμενες από μεταβολές στο δίκτυο της ΔΕΗ ή άλλου παρόχου).
4. Οποιαδήποτε επισκευή ή μετατροπή που έχει γίνει εκτός του κέντρου τεχνικής υποστήριξης της ΖΑΡΑΝΙΚΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ.
5. Ο αριθμός κατασκευής  (serial number) ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αλλαχθεί ή αφαιρεθεί.

Σημείωση: Ως ημερομηνία αρχής της εγγύησης ορίζεται η ημερομηνία αγοράς και ως αποδεικτικό ορίζεται η απόδειξη ή το τιμολόγιο της αγοράς.

 

Εγγύηση προϊόντων αποκλειστικής εισαγωγής μας

Τα προϊόντα που εισάγουμε αποκλειστικά στην Ελλάδα φέρουν εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών. Επίσης, διαθέτουμε μοναδική πολιτική τεχνικής κάλυψης, στο σημείο του εφικτού, σε λάθη (όπως κάποια από αυτά που αναφέρονται παραπάνω) που ηθελημένα ή μη ο καταναλωτής έχει προκαλέσει στο προϊόν. Όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, που μας εκπροσωπούν στην ελληνική επικράτεια, διαθέτουν τομέα service που αναλαμβάνει επισκευές μουσικών οργάνων, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον τιμοκατάλογο του εργαστηρίου μας, ούτε τον κύκλο εργασιών του.

 

Εγγύηση προϊόντων τρίτων

Η εταιρία μας με υπευθυνότητα επιλέγει τη συνεργασία και αντιπροσώπευση κατασκευαστών που καλύπτουν με εγγύηση τα προϊόντα τους. Όσον αφορά τα προϊόντα που εμπορευόμαστε μέσω τρίτων και αποτελούμε αντιπροσώπους ισχύουν τα κάτωθι:

  • Όλα τα προϊόντα που διαθέτουμε στην αγορά φέρουν εγγύηση καλής λειτουργίας.
  • Η συνήθης χρονική διάρκεια της εγγύησης service ορίζεται στα 2 έτη. 
  • Εξαιρέσεις αποτελούν τα προϊόντα κατασκευής της εταιρίας Behringer που φέρουν εγγύηση 1 έτους και τα κλασικά πιάνα που φέρουν εγγύηση 15ετίας. 


Για οποιαδήποτε επισκευή απευθυνθείτε στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας: 

Λ. Θηβών 209, Περιστέρι

Αττική, 12134

Τηλέφωνο: 210-2618575

Ε-mail.: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.